eerste dagje in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu eerste dagje in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu

eerste dagje in Sydney

Blijf op de hoogte en volg

11 Maart 2015 | Australië, Sydney

Zo, en dan ben je oppeens aan de andere kant van de wereld..
Na een ongeveer 20 uur durende vlucht met een overstap in dubai. Ik had het trouwens erger verwacht, maar naast de pijn in de billen, de dikke voeten en geen energie was het prima. Ik ben dan ook wel echt makkelijk zoet te houden als je mij films geeft (interstellar,hungergames enz) en ik uren achter elkaar ongegeneerd tv mag kijken. En in Dubai werden we persoonlijk geëscorteerd naar de volgende gate, een beetje een royals gevoel kreeg ik toen.
Eenmaal aangekomen in sydney kwam er een chinees mannetje aangelopen die van de shuttlebus naar de hostels was. Wij daarin samen met iemand van utrecht, twee belgen en nog twee jongens uit ik weet niet waar. We kwamen om 1 uur aan in het hostel en werden leuk ontvangen. We kregen een gratis ontbijt bon because I look veryvery dutch (hoeveel gratis ontbijtbonnen die jongens al aan meisjes heeft gegeven god mag t weten) . Wij naar onze kamer en daar liggen vier andere mensen te slapen. Duidelijk geïrriteerd dat wij zo laat nou nog moesten arriveren. Like daar ken ik toch niks aan doen. Dus wij in t donker tasten ons bed opgezocht. En voor mij werd het toen een gekke nacht. Ik sliep de hele tijd een half uurtje en dan lag ik weer wakker. Ja jetlag maar ook moest ik even wennen dat ik sliep met allemaal mensen die ik niet ken. De volgende ochtend gingen we ontbijten en waren we het er alle twee mee eens dat we lekker door sydney gingen dwalen. Het was bewolkt en niet te warm dus perfect 'doordestadwandel' weer. We hebben the operahouse (omg dat was zo cool) en the bridge gezien en zijn vervolgens gaan chillen in the botanic garden. Oh het was zo fijn!

Terug in het hostel gingen we een dutje doen wat iets te lang duurde waardoor we pas 10 uur savonds avond eten moesten fixen. En nee dat gaat echt nie zo makkelijk als in Amsterdam oost. Uiteindelijk was het enige betaalbare (ja je raad het al) mcdonalds. Dus dat moest dan maar voor de eerste en laatste keer. Morgen gaan we koken!

Nu lig ik in bed nadat we het nachtleven hebben opgezocht in sydney. We zijn met een groepje van the scarycanary pub naar the worldbar gelopen, en het was super gezellig! (Dat wordt gezellig kan je dus niet gebruiken in het engels) lastig hoor! Nu is het 3:55 en ik lig in mn bedje , boven een nieuw persoon die heel hard snurkt zelfs door de oordopjes heen.
Maar ik zal ophouden met piepen want ik ben wel gewoon in Australië in Sydney. Klagen mag ik niet!

  • 11 Maart 2015 - 01:29

    Yente:

    Klinkt heel goed! Jaloers!! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 2297

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: