mn iphone is eigenlijk best wel mn allesje - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu mn iphone is eigenlijk best wel mn allesje - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu

mn iphone is eigenlijk best wel mn allesje

Blijf op de hoogte en volg

22 Maart 2015 | Australië, Byron Bay

Ik wou dus eerst een heel vrolijk verslag schrijven, zo van:
Vandaag zijn we aangekomen in byronbay en de eerste indruk: HIPPIES. And I love it. ❤️ Blote voeten en veel dreadlocks. En stranden waar je u tegen zegt. We dachten trouwens dat we misschien walvissen zagen (die zijn hierveel) maar hopelijk morgen beter!

Dat was ook allemaal erg leuk, totdat ik net met iedereen lekker aan t appen was en mn scherm blauw werd. Ik heb dit al eerder gehad maar nu wou ie ook niet meer aan. Vervolgens wou ik alles in elkaar trappen, maar na een paar minuten in de oplader wou ie weer. Gelijk mama facetimen becuz its no good. Morgen ga ik naar een telefoon maker, kijken of die wat kan doen voor mijn baby.
Ik word er nu wel weer opgewezen hoe erg ik er niet tegen kan als iets niet goed gaat zoals ik wil en hoe bizar belangrijk mn iphone eigenlijk is voor mij. T zet je wel aan t denken? Moest ik nou wel stressen. Ik ben oh zon stresskip. Maar ik hoop dat ik wordt meegenomen in de hippieachtige relaxte sfeer van byron en ik niet care of mn iphone leeft of niet because it doesnt matter lifes all good.

Goed even dit dieptepuntje opzij zetten omdat ik een geweldige week heb gehad in Yamba. Als je naar australie gaat ga naar Yamba, de verborgen schat van Australie. The real surfers paradise. Zo veel leuke mensen ontmoet en zo veel lol gehad. En en dames en heren mirka heeft op een surfboard gestaan, 3 keer, in drie dagen. Bont en blauw maar trots op mijn pogingen. Doorzetten is fijn, want dan kun je trots zijn op jezelf en dat is fijn. Trouwens als je in yamba bent go on Shanes tour, die man is geweldig, the next steve irwin. En eet de lekkerste garnalen van aussie. En ga naar de pub waar life bandjes optreden op vrijdag en zaterdag en heel yamba zich verzameld. En... GA NAAR YAMBA GA GEWOON.
En toen moest ik weg van dat leuke plaatsje, en weg van die leuke mensen, en das gek en beetje stom. Maar als je dan arriveert op zon te gekke plek, en ook al stormt het, dan weet je weer waarom je verder reist. Er is nog zo veel meer!
Ik ga genieten van mijn bed en van de komende dagen in byron bay.

Just peace and love,

Mirka

Ps. Als mn iphone niet gemaakt wordt ga ik toch wel kaulo erg freaken en huilen en schreeuwen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 2291

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: