mi lobi australia: noosa, frazer island, whitsunda - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu mi lobi australia: noosa, frazer island, whitsunda - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu

mi lobi australia: noosa, frazer island, whitsunda

10 April 2015 | Australië, Airlie Beach

De tijd gaat zooooo snel. Nog een klein weekje samen met Alex en dan ben ik op mezelf aangewezen. Na surfersparadise (partyparty) zijn we naar Noosa gegaan. Daar hebben we eindelijk weer kunnen wandelen! EN EEN WILDE KOALA GEZIEN. We zijn 5 dagen in Noosa geweest en dat was fijn. Wat de hele tijd van plek naar plek is best wel vermoeiend. De rivier in Noosa was echt het hoogtepunt. Toen we daar de zonsondergang hebben bewonderd, zat ik de hele tijd tegen mezelf te zeggen oh my god dit is zo mooi, never forget this mirka, you are so lucky, maar echt. Een andere dag hebben we fietsen gepakt en zijn we door noosa gaan fietsen. Een heel ondernemend en gezond weekje. Goed eten en op tijd naar bed. Soms is dat zoooo fijn!
Na Noosa gingen we naar herveybay, een plaatsje waarvan uit we naar frazer island vertrokken. Na een nacht slapen in hervey bay (een slechte nacht slapen want we konden het lichtknopje niet vinden, niemand kon het vinden, eigenlijk wel hilarisch) moesten we vroeg op om een filmpje over dingo safety en drive safety on frazer island te kijken. Erg interessant. Vervolgens gingen we naar de auto's waarmee we over frazer zouden rijden. We maakten de groepjes, en alex en ik kwamen terecht in een heel fijn groepje met fijne mensen. En toen gingen we naar frazer!!! Woopwoop. Het was zo geweldig, rijden over stranden en door rainforests. Snachts kamperen op het strand. Koken, (drink)spelletjes spelen, sterren kijken en een maan eclipse! Ondertussen lopen er een paar dingo's langs, no biggie. Frazer island is zo een mooi eiland, we zijn drie dagen langs alle freshwaterpools gegaan, heerlijk gezwommen. En het was again sooooooooosooooo mooi, as you can see on the pictures