all by my seeeeeelf - Reisverslag uit Petrie Terrace, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu all by my seeeeeelf - Reisverslag uit Petrie Terrace, Australië van Mirkadownunder - WaarBenJij.nu

all by my seeeeeelf

Blijf op de hoogte en volg

13 April 2015 | Australië, Petrie Terrace

Nou daar zit ik dan in me eentje, te ontbijten in Brisbane. Ik stap straks op de bus en dan ga ik naar Dalby. Naar mijn wwoof adres. Het is op dit moment allemaal maar spannend en raar. Na 5 weken dag in dag uit met Alex te zijn geweest ben je daar echt aan gewend. En nu is zij terug naar Nederland en is het weer helemaal opnieuw wennen. Nou overdrijven is ook een vak, in ben al behoorlijk gewend aan t reizen, dus alleen wennen aan het alleen zijn. Maar dat is straks ook weer niet het geval, omdat ik zo bij mn wwoofadres ben. Het valt dus allemaal wel mee.

De laatste dag met Alex in de Australian zoo gespendeerd. Het was super leuk, want ik heb met kangeroes en koalas zitten knuffelen.
De spectaculaire krokodillen show was ook echt geweldig!
De komende weken moet ik werken, dus dat zal ook wel even wennen zijn dat ik niet elke dag iets onderneem. Maar het vooruitzicht van een tijdje op dezelfde plek doet me wel goed.
Ik ben benieuwd naar het wwoofen, ik hoop dat het chill is, ik denk van wel!
Ik moet het maar allemaal over me heen laten komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Petrie Terrace

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 2306

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: